Відкритий лист-звернення голові Новопсковської районної ради, Новопсковської райдержадміністрації, керівникам медичних установ району, жителям Новопсковського району

Давайте дбати разом про наше сьогодення та майбутнє, разом ми все зможемо!

Громадська організація «Моя Новопсковщина» в рамках проекту «Оздоровлення медицини»: Прозорість фінансування медичних послуг у Новопсковській районній лікарні» за сприянням Міжнародного Фонду «Відродження» з метою реалізації законного права громадян, визначених у ст.ст.4-7 Закону України «Про основи законодавства України у сфері охорони здоров’я», відповідно до Указу Президента України «Про сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні», за підтримки небайдужих громадян району, у серпні – листопаді цього року проводила моніторинг організації роботи надання медичної допомоги та медичних послуг населенню району, виявленню корупційних проявів у закладах охорони здоров’я.

В результаті моніторингу маємо, зокрема, такі висновки:

– закладами охорони здоров’я району не надається будь-яка інформація для широкого загалу щодо планування, удосконалення роботи, результатів діяльності, стану здоров’я населення району;

– закладами охорони здоров’я району на недостатньому рівні поставлено роботу з профілактики захворювань, проведення бесід та роз’яснень з приводу запобігання захворюванням, щодо збереження здоров’я;

– заклади охорони здоров’я не обладнано інформаційними стендами відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», зовсім відсутня інформація про місцезнаходження установи «Комунальний Заклад «Новопсковський Центр первинної медико-соціальної допомоги», графік роботи установи та лікарів;

– організація прийому населення не продумана, тому на прийом до деяких лікарів великі черги, що не зручно сільському населенню, переважна більшість якого – пенсіонери; відсутні плани та графіки по виїзду лікарів у населені пункти;

– між первинною та вторинною ланками медицини району відсутній зв’язок у плані вимог першочергового звернення за медичною допомогою до лікарів сімейної медицини;

– не ведеться в повній мірі медична документація;

– адміністрацією Новопсковського РТМО не оприлюднюються відомості щодо наявності медпрепаратів, ліків, деззасобів, продуктів харчування отриманих як благодійна та гуманітарна допомоги, відсутня інформація щодо кількості пролікованих пацієнтів за рахунок гуманітарних препаратів та ліків та взагалі відсутній порядок їх розподілу, використання, звітності;

– Новопсковським РТМО надається невелика кількість медичних послуг (5 із можливих 41), вартість яких не відповідає сучасному рівню цін, не рекламуються медичні послуги та не інформується населення з приводу можливостей лікарні щодо діагностичних обстежень, не задіяні у цьому ФАПи та сільські амбулаторії;

– адміністрацією РТМО не надано пояснень з приводу вимагання готівкових коштів від пацієнтів за рентген, кардіограми, ультразвукові обстеження, кошти на придбання миючих засобів, проведення деяких досліджень крові, лікування зубів та зубопротезування тощо;

– адміністрацією РТМО не здійснюються кроки по наповненню бюджету лікарні через розширення кола медичних послуг, благодійної допомоги, у той же час адміністрація лікарні надає у тимчасове користування приміщення навіть для лікарів інших лікарень, які також надають послуги жителям району за кошти готівкою, не сплачуючи у бюджет лікарні;

– у стаціонарних відділеннях Новопсковського РТМО отримують медичну допомогу також пацієнти, які особисто звертаються до завідуючих стаціонарних відділень лікарні без первинної та вторинної ланки медицини та без будь-яких аналізів та діагностик;

– зменшується кількість громадян, які проходять попередні медичні огляди, а кількість захворювань у людей працездатного віку збільшується;

– хірургічне відділення перебуває в антисанітарному вигляді через не завершений ремонт;

– медичною радою лікарні не проводиться внутрішній аналіз якості медичної допомоги;

– в проекті бюджету на 2017 рік, у пояснювальній записці, відсутній аналіз та результати роботи по основній діяльності, а саме відсутня інформація скільки пацієнтів проліковано, прооперовано, проведено діагностик, надано послуг, щоб спланувати витрати на охорону здоров’я за напрямками, на придбання ліків, що унеможливлює його аналіз та розгляд у такому вигляді, не чітко описано витрачання бюджетних коштів на пільги для лікування, діагностики, проведення рентгену;

– в бюджеті лікарні відсутні витрати на лікування особливо потребуючих громадян серед внутрішньо переміщених осіб;

– у Новопсковському РТМО низький рівень енергоефективності, ефективності використання приміщень ;

– адміністративні служби лікарні погано забезпечені комп’ютерною технікою; в поліклініці недостатня кількість стільців біля кабінетів для хворих пацієнтів, не працюють ліфти;

– дитяче стаціонарне відділення не забезпечено необхідними сучасними засобами для лікування, зокрема є потреба у придбанні небулайзера – інгалятора компресорного, встановлення сучасного засобу телекомунікацій вай-фай для дітей;

 – серед жителів району багато незадоволених організацією роботи закладу та дорогим лікуванням за свій кошт, внаслідок чого для консультування та лікування обирають лікарні м. Старобільська та смт. Білокуракине, що також свідчить про неефективне використання коштів бюджету лікарні, кошти виділяються – допомогою не всі задоволені;

Вважаємо, першопричиною проблем є неефективна організація управління закладами, трудовими ресурсами, майном, недостатній рівень виконання завдань з охорони здоров’я, визначених статутами Новопсковського РТМО, КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги».

З метою усунення недоліків та удосконалення роботи закладів медицини району пропонуємо:

– провести громадські слухання щодо результатів роботи закладів, обговорення бюджету Новопсковського РТМО, КЗ «Новопсковський центр первинної медико – санітарної допомоги Новопсковської районної ради»на 2017 рік у грудні цього року, заслухати звіти керівників закладу;

– передати повноваження з питань охорони здоров’я Новопсковській районній державній адміністрації;

– виготовити рекламну вивіску «Новопсковське РТМО» та розмістити біля входу у двір районної лікарні понад автотрасою ;

– здійснювати координацію роботи закладів охорони здоров’я у районі;

– розробити програму «Репродуктивне здоров’я», через яку передбачити кошти на підтримку здоров’я жінки, кошти для проведення операцій штучного запліднення за рахунок коштів, які повинні поступити на рахунок лікарні за надані медичні послуги, зокрема операції штучного переривання вагітності, програму «Здорові зуби»

– встановити платіжний термінал у приміщенні лікарні, через який спрямувати кошти за медичні послуги на рахунок спецфонду, рахунки благодійної допомоги, постійно моніторити стан надходження коштів на ці рахунки;

– переглянути ціни на медичні послуги, розширити перелік медичних послуг, які надаються закладом;

– створити умови для діяльності лікарів – підприємців на конкурсній основі, надавати приміщення лікарні в оренду;

– вимагати від керівників медичних установ планування виїздів у села для профілактичної роботи, консультацій та проведення оглядів сільського населення;

– перевести на госпрозрахунок роботу стоматологів та зубних техніків;

– збільшити інформованість населення про діяльність закладу, стан здоров‘я населення через створення веб-сайту лікарні, інформаційні, постійно оновлювані стенди, пресу, радіо; періодично заслуховувати звіти керівників закладів охорони здоров’я, передбачити дистанційний запис на прийом;

– здійснювати технічне оснащення лікарні у тому числі за рахунок коштів від збільшення надходжень до спецфонду;

– здійснювати заходи для впровадження електронної медичної карти пацієнта «Доктор Елекс»;

– розглянути питання про утворення комунальної аптеки для пільгових категорій населення;

– передбачити кошти для ремонту ліфтів;

– припинити незаконну рекламу автомобілів чи фонду з логотипом «Фонду Мошенського»;

– здійснювати заходи з енергоефективності, здійснювати пошук грантових коштів та допомоги для отримання енергії з альтернативних відновлюваних джерел ;

– збільшити суму коштів на медпрепарати, ліки для проведення безкоштовного лікування, забезпечення рентгенплівкою, передбачити кількість, порядок та категорії громадян для безкоштовного отримання ліків, рентгенплівок;

– у зв’язку із збільшенням хвороб серцево-судинної системи, онкологічних захворювань серед працездатного населення запровадити безкоштовне періодичне обов’язкове здійснення медичних оглядів працівників бюджетної сфери, державних службовців, безробітних громадян ;

– у разі затвердження керівників закладів охорони здоров’я пропонуємо вимагати наявності додаткової освіти чи підвищення кваліфікації як менеджера або економіста, передбачити широке обговорення кандидатур на посади керівників медичних установ району;

– запровадити проведення роз’яснювальної роботи серед населення про права громадян на отримання якісної медицини, щодо реформування медицини;

– сприяти утворенню Наглядової ради при Новопсковському РТМО для контролю за діяльністю закладу, співпраці та налагодження відносин з громадськістю.

Проект положення Наглядової ради додається нижче. Зацікавлених громадян району щодо участі у Наглядовій раді прохаємо звертатись до нашої організації. Приймаються пропозиції з впровадження даного проекту.

ПРОЕКТ

«Затверджено»

Наказ Головного лікаря Новопсковського РТМО

№ _____________ від  ____________

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Наглядову раду

при Новопсковському районному територіальному медичному об’єднанні

 

І. Загальні положення 

1.1 Наглядова рада при Новопсковському РТМО ( далі-заклад) утворена на виконання ст..7, 24 Закону України «Про основи законодавства України у сфері охорони здоров’я», є постійно діючим колегіально-виборним консультативно-дорадчим органом, що діє з метою забезпечення участі громадян і їх об’єднань в здійсненні координації заходів, пов’язаних із збереженням та зміцненням здоров’я, профілактикою захворювань населення, оптимальною організацією роботи закладів охорони здоров’я, забезпеченням проведення консультацій з громадськістю, врахуванням громадської думки під час формування та реалізації політики у сфері охорони здоров’я району.

1.2 Наглядова рада у своїй діяльності керується Конституцією України, Основами законодавства України про охорону здоров’я, іншими Законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, наказами Департаменту охорони здоров’я обласної державної адміністрації, районної ради та райдержадміністрації, а також цим Положенням.

ІІ. Завдання, принципи діяльності та функції Наглядової ради 

2.1.Основними завданнями діяльності Наглядової ради є:

2.1.1 сприяння створенню умов для всебічної реалізації громадянами конституційного права на участь в управлінні справами з питань охорони здоров’я в області;

2.1.2 здійснення громадського контролю за діяльністю органів та закладів охорони здоров’я;

2.1.3 сприяння врахуванню Новопсковською районною радою, райдержадміністрацією, Департаментом охорони здоров’я обласної державної адміністрації громадської думки під час формування та реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я;

2.1.4 сприяння реалізації суспільно значущих громадських ініціатив у галузі охорони здоров’я;

2.1.5 проведення консультацій з громадськістю;

2.1.6 впровадження заходів щодо попередження порушень прав, свобод та законних інтересів пацієнтів і медичних працівників.

2.2 Наглядова рада здійснює свою діяльність на громадських засадах на основі принципів колегіальності, добровільності, об’єктивності, неупередженості, відкритості та прозорості, гласності, професіоналізму та активної співпраці їз засобами масової інформації.

2.3 Основними функціями Наглядової ради є:

2.3.1 організація громадського контролю за діяльністю закладів охорони здоров’я, дотриманням принципів законності, прав пацієнтів і медичних працівників;

2.3.2 розробка системних пропозицій щодо реформування системи охорони здоров’я, спрямованих на всебічне забезпечення потреб громадян та раціональне використання матеріальних ресурсів;

2.3.3 розгляд питань щодо вдосконалення діяльності галузі охорони здоров’я, покращення рівня надання медичної допомоги, а також ініціювання впровадження проектів щодо поліпшення функціонування системи охорони здоров’я в Україні та направлення їх на розгляд уповноваженим органам;

2.3.4 розгляд надісланих до Наглядової ради звернень, скарг і пропозицій, а також публікацій у засобах масової інформації;

2.3.5 вивчення громадської думки щодо основних напрямків діяльності органів і закладів охорони здоров’я;

2.3.6 організація та проведення громадської експертизи проектів законодавчих актів, пов’язаних з питаннями охорони здоров’я;

2.3.7 представництво інтересів громадськості у сфері охорони здоров’я та їх захист;

2.3.8 здійснення контролю за поточним керуванням Новопсковським РТМО шляхом участі представників Наглядової ради в апаратних нарадах закладу, колегіях та сесіях районної ради та адміністрації;

2.3.9 здійснення контролю за фінансуванням закладу;

2.3.10 участь у розробці програм та інформаційному забезпеченні діяльності

2.3.11 опрацювання та узагальнення пропозицій громадськості з метою їх подання на розгляд до відповідних органів володіння та управління закладои;

2.3.12 формування відповідального ставлення кожного громадянина до проблеми збереження та поліпшення власного здоров’я;

2.3.13 розвиток і організація обміну досвідом з питань організації охорони здоров’я;

2.3.14 організація та проведення конференцій, громадських слухань, виступів у засобах масової інформації з питань, що входять до компетенції Наглядової ради.

ІІІ. Порядок створення Наглядової ради та організація її діяльності 

3.1 До складу Наглядової ради мають право входити представники інститутів громадянського суспільства, фізичні особи, які професійно зайняті у сфері охорони здоров’я та (або) здійснюють правовий супровід галузі, представник профспілок колективу закладу, представник районної ради ( райдержадміністрації).

3.2 З метою забезпечення незалежності Наглядової ради від адміністративного впливу, її членами не можуть бути керівники органів охорони здоров’я та їх заступники. Зазначені особи мають право бути запрошеними на засідання Наглядової ради з правом дорадчого голосу.

3.3 Склад Наглядової ради формується на установчих зборах шляхом рейтингового голосування за осіб, які особисто присутні на установчих зборах та кандидатури яких внесені інститутами громадянського суспільства. Кількісний склад Наглядової ради визначається установчими зборами і не може становити більш як 5-7 осіб.

3.4 Документальне підтвердження щодо прозорого прийняття рішення про делегування повноважень представнику повинно містити:

– протокол(и) засідань (зборів) інституту громадянського суспільства, на яких відбувалося обрання представника;

– супровідний лист від інституту громадянського суспільства щодо результатів вибору свого представника до складу Наглядової ради.

3.5 До складу Наглядової ради може бути обрано не більше ніж по одному представнику від кожного інституту громадянського суспільства.

3.6 Для формування складу Наглядової ради заклад не пізніше ніж за 20 робочих днів до визначеної дати проведення установчих зборів утворює ініціативну групу з їх підготовки (далі – ініціативна група), яка здійснює свою діяльність у визначеному приміщенні закладу.

3.7 Персональний склад ініціативної групи заклад оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті протягом 5-ти робочих днів з дня її утворення, на сайті районної ради чи райдержадміністрації або у місцевій газеті.

3.8 Участь у складі ініціативної групи не передбачає автоматичного входження до складу Наглядової ради. Члени ініціативної групи мають право на входження до складу Наглядової ради в порядку, передбаченому цим Положенням.

3.9 Не пізніше ніж за 10 робочих днів до проведення установчих зборів заклад оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті, сайті райдержадміністрації або районної ради підготовлене ініціативною групою та погоджене з ним повідомлення про дату, час, місце, порядок проведення установчих зборів, порядок подання заяв для участі в установчих зборах, відомості про склад ініціативної групи та прізвище, ім’я, електронну адресу та номер телефону відповідальної особи.

3.10 Для участі в установчих зборах до ініціативної групи подається відповідний перелік документів.

3.10.1 Від інститутів громадянського суспільства подається:

– рішення, прийняте у порядку, встановленому установчими документами інституту громадянського суспільства, про делегування для участі в установчих зборах представника;

– біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, контактної інформації;

– копія виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій або копія правовстановлюючого документу, на підставі якого проведено реєстрацію інституту громадського суспільства та витяг із статуту (положення) інституту громадянського суспільства щодо цілей і завдань його діяльності, засвідчені в установленому порядку;

– інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства (відомості про проведені заходи, реалізовані проекти, виконані програми протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, – за період діяльності);

– відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.

3.1о.2 Від фізичних осіб, які професійно зайняті у сфері охорони здоров’я та (або) здійснюють правовий супровід галузі, подається:

– заява в довільній формі, яка засвідчує намір стати членом Наглядової ради;

– довідка (сертифікат, диплом), що підтверджує професійну зайнятість у сфері охорони здоров’я та (або) здійснення правового супроводу галузі.

3.11 Прийом заяв для участі в установчих зборах припиняється за 5 робочих днів до їх проведення.

3.12 За результатами перевірки документів, поданих інститутами громадянського суспільства, фізичними особами, які професійно зайняті у сфері охорони здоров’я та (або) здійснюють правовий супровід галузі на відповідність встановленим цим Положенням вимогам, ініціативна група складає за 7 робочих днів до проведення установчих зборів список кандидатів до складу Наглядової ради, які братимуть участь в установчих зборах, та список представників інститутів громадянського суспільства, яким відмовлено в участі в установчих зборах, із зазначенням підстави для відмови.

3.13 Підставами для відмови в участі в установчих зборах є:

– невідповідність поданих документів вимогам цього Положення;

– невідповідність інституту громадянського суспільства або делегованого ним представника вимогам, встановленим п.п. 3.1, 3.10.1. цього Положення;

– недостовірність інформації, що міститься в документах, поданих для участі в установчих зборах;

– відмова інституту громадянського суспільства від участі в установчих зборах шляхом надсилання ініціативній групі офіційного листа;

– перебування інституту громадянського суспільства, який делегував свого представника для участі в установчих зборах, у процесі припинення.

3.14 Список кандидатів до складу Наглядової ради, які братимуть участь в установчих зборах, та список представників інститутів громадянського суспільства, яким відмовлено в участі в установчих зборах, із зазначенням підстави для відмови, а також уточнена інформація про дату, час та місце проведення установчих зборів, погоджена з закладом, оприлюднюються не пізніше ніж за 3 робочих дні до проведення установчих зборів на офіційному веб-сайті закладу, сайті райдержадміністрації та районної ради .

3.15 Під час проведення установчих зборів, які відкриває уповноважений представник ініціативної групи, з числа кандидатів до складу Наглядової ради обирається голова та секретар зборів, а також обирається склад Наглядової ради.

3.16 Рішення установчих зборів оформляється протоколом, який складається протягом трьох робочих днів з моменту проведення установчих зборів, підписується головою та секретарем установчих зборів і подається до Департаменту.

3.17 Заклад оприлюднює протокол установчих зборів на своєму офіційному веб-сайті, сайті районної ради чи райдержадміністрації протягом 3-х робочих днів з моменту його надходження.

3.18 Заклад на підставі протоколу установчих зборів затверджує склад Наглядової ради і оприлюднює його на своєму офіційному веб-сайті або на сайтах районної ради чи райдержадміністрації протягом 3-х робочих днів з моменту затвердження.

3.19 Інститути громадського суспільства, та фізичні особи, які мають намір приєднатися до складу Наглядової ради, подають до неї перелік документів, визначений п. 3.10.2, 3.10.3. цього Положення. Прийняття нових членів здійснюється за результатами голосування простою більшістю голосів на зборах Наглядової ради й оформлюється протоколом.

3.20 Членство в Наглядовій раді припиняється на підставі рішення Наглядової ради у разі:

– систематичної відсутності члена Наглядової ради на її засіданнях без поважних причин (більше ніж три рази підряд);

– надходження повідомлення від інституту громадянського суспільства за підписом керівника, якщо інше не передбачено його установчими документами, про відкликання свого представника та припинення його членства в Наглядовій раді;

– скасування державної реєстрації інституту громадянського суспільства, представника якого обрано до складу Наглядової ради;

– неможливості члена Наглядової ради брати участь у роботі Наглядової ради за станом здоров’я, визнання його у судовому порядку недієздатним або обмежено дієздатним;

– подання членом Наглядової ради відповідної заяви;

– обрання члена Наглядової ради депутатом місцевої ради або призначення на посаду в органі державної влади;

– набрання законної сили обвинувальним вироком щодо члена Наглядової ради;

– смерті члена Наглядової ради.

3.21 Зміни у складі Наглядової ради затверджуються протоколом засідання Наглядової ради. Заклад оприлюднює відомості про такі зміни на своєму офіційному веб-сайті, сайті райдержадміністрації чи районної ради.

3.22 Дострокове припинення діяльності Наглядової ради здійснюється у разі:

– прийняття відповідного рішення на її засіданні;

– коли засідання Наглядової ради не проводилися протягом двох кварталів;

– невиконання Наглядовою радою без об’єктивних причин більшості заходів, передбачених її планом роботи.

Рішення про припинення діяльності Наглядової ради оформлюється наказом керівника закладу.

3.23 Наглядова рада здійснює діяльність відповідно до затверджених нею планів роботи. Планування здійснюється на основі пропозицій членів Наглядової ради.

3.24 Формою роботи Наглядової Ради є засідання, які скликаються головою згідно з планом або за потребою, але не рідше одного разу на два місяці. Обговорення питань під час засідань відбувається за регламентом, визначеним у порядку денному. Члени Наглядової ради повідомляються про дату, час засідання та запропонований порядок денний не пізніше ніж за п’ять робочих днів.

3.25 Позачергове засідання Наглядової ради може бути скликане на вимогу не менш ніж третини членів Наглядової ради.

3.26 Члени Наглядової ради беруть участь у засіданнях особисто. Якщо член Наглядової ради не може бути присутнім на засіданні з поважних причин, за погодженням з Головою ради, замість нього у засіданні може брати участь інший представник, надавши відповідне письмове доручення організації. Якщо член Наглядової ради без поважних причин не бере особисто участі у двох поспіль її засіданнях або не виконує її доручень, Наглядова рада має право порушити питання про його виключення зі складу Наглядової ради. У разі прийняття рішення про виключення, голова Наглядової ради інформує про це рішення організацію, яку представляв виключений член Наглядової ради.

3.27 На засідання Наглядової ради можуть запрошуватись представники центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій залежно від характеру питань, що розглядаються. Засідання Ради є відкритими.

3.28 Засідання Наглядової ради є правомочним, якщо на ньому присутні не менше половини її членів. Під час засідання ведеться протокол.

3.29 Рішення Наглядової ради приймаються простою більшістю голосів членів, присутніх на засіданні, шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів, вирішальним є голос головуючого на засіданні.

3.30 Витяг із протоколу засідання Наглядової ради у десятиденний строк подається на розгляд органу або закладу, якого стосується рішення Наглядової ради.

3.31 Для оперативного розв’язання поточних питань Наглядова рада може утворювати робочі групи, тимчасові комісії, які здійснюють свою діяльність шляхом проведення обговорень та залучення заінтересованих осіб.

3.32 Для організаційного забезпечення своєї роботи Наглядова рада може утворювати робочий орган – Секретаріат, кількісний склад, повноваження та порядок роботи якого визначається рішеннями Ради. На секретаріат покладається завдання підготовки протоколів засідань, листування, проектів рішень Наглядової ради та іншої документації.

3.33 Наглядова рада інформує громадськість про свою діяльність, прийняті рішення та стан їх виконання через засоби масової інформації.

IV. Керівництво Наглядової ради

4.1 Наглядову раду очолює голова, який обирається 2/3 голосів, строком на 2 роки.

4.2 Голова Наглядової ради:

– організовує діяльність Наглядової ради;

– організовує підготовку і проведення її засідань, головує під час їх проведення;

– підписує документи від імені Наглядової ради;

– представляє Наглядову раду у відносинах з органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, органами місцевого самоврядування, засобами масової інформації.

4.3 Голова Наглядової ради може мати заступника, який обирається за його поданням членами Ради шляхом відкритого голосування на час каденції голови 2/3 голосів.

4.4 Голова Наглядової ради, його заступник становлять Президію ради.

4.5 Члени Президії Наглядової ради забезпечують підготовку засідань, виконання рішень Ради та інших покладених на неї функцій.

V. Права Наглядової ради 

5.1 Для виконання завдань і функцій, Наглядова рада має право:

5.1.1 робити запити та отримувати в установленому законом порядку і строк відповіді на інформаційні запити;

5.1.2 залучати до роботи представників інших закладів охорони здоров’я;

5.1.3 в межах своєї компетенції направляти Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, МОЗ України, іншим органам державного влади та органам місцевого самоврядування, закладам охорони здоров’я пропозиції щодо внесення змін до законодавства;

5.1.4 надавати пропозиції щодо бюджетного фінансування галузі охорони здоров’я в районі, області;

5.1.5 оприлюднювати у засобах масової інформації звіти про свою роботу.

 VІ. Обов’язки та відповідальність членів Наглядової ради 

6.1 Члени Наглядової ради у своїй діяльності зобов’язані:

6.1.1 неухильно дотримуватись вимог чинного законодавства та цього Положення.

6.1.2 відвідувати засідання Наглядової ради, брати активну участь в усіх формах роботи Ради.

6.2 у разі порушення своїх обов’язків членові Наглядової ради, може бути оголошена догана. У разі грубого та/або систематичного порушення членом Наглядової ради своїх обов’язків, він може бути виключеним зі складу Ради в порядку, передбаченому цим Положенням.

VIІ. Прикінцеві положення

7.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться наказом керівника закладу за поданням Наглядової ради, прийнятим на засіданні кваліфікованою більшістю (2/3)голосів її членів.

ГО «Моя Новопсковщина»

Logo_MoyaNovopskovschinajpg

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *