Господарська діяльність Новопсковського РТМО. Наслідки перевірки діяльності головного лікаря в 2017 році Новопсковською районною радою рік потому

ГО «Моя Новопсковщина» реалізує проект «Сприяння дієвому громадському контролю за діяльністю Новопсковського РТМО» за підтримки  міжнародного фонду «Відродження» з метою інформування жителів району про господарську діяльність Новопсковського РТМО, реформування медицини. Інформація громадянам владою практично не надається, про проблеми в управлінні лікарняними закладами, які не забезпечують певний рівень  обслуговування населення, оснащеність робочого місця медперсоналу, розвиток лікарень. Сподіваємось, що  наші висновки будуть у пригоді майбутньому ефективному керівництву медичних закладів району при реформуванні та реорганізації. Можливо, деякі наші результати моніторингу будуть спочатку неприйнятні, але це тому, що керівництво лікарень та лікарі працювали усе життя в постійних тарифах, лімітах, нормах, штатних та інших розписах, безлічі нормативних актів, і не думали про нові форми адміністрування, форми роботи з пацієнтами, з коштами та матеріальними ресурсами.

Основною діяльністю Новопсковського РТМО, як і іншого закладу охорони здоров’я, є надання медичної допомоги населенню, здійснення профілактичних заходів, пропаганди здорового способу життя. Та медичний заклад може здійснювати й іншу діяльність, яка надає можливість залучати додаткові кошти для розвитку, задоволення потреб пацієнтів, лікарів, особливо в наданні діагностичних послуг. Така діяльність називається наданням платних  послуг, визначена Постановою Кабінету Міністрів України № 1138, яку змінено в 2017 році.

Кошти від надання таких послуг та благодійної допомоги надходять на спеціальний рахунок, з якого можна здійснювати різні господарські витрати.

Здійснюючи аналіз господарської діяльності адміністрацією закладу  та районною радою, як власника Новопсковського РТМО, хочемо нагадати та порівняти про результати перевірки  діяльності, у тому числі господарської, Новопсковського РТМО від 19.01.2017 року, яку здійснювала спеціально утворена комісія в кількості 12 чоловік, та в результаті чого було усунено керівника об’єднання Магу С.С., роботу якого визнано незадовільною та неефективною. Що ж змінилось в Новопсковському РТМО за рік?

Нагадуємо, що в довідці були, зокрема, такі висновки, і що маємо на сьогодні.

Текст акту перевірки: «Станом на момент здійснення перевірки, майже чотири роки вищезазначене рішення Господарського суду Луганської області залишається невиконаним, приміщення без відповідних та законних на те підстав займає ПП «Гарант» для здійснення комерційної діяльності, а витрати на його утримання здійснюються Новопсковським РТМО, чим завдаються значні збитки РТМО, кабінет особистого прийому осіб з обмеженими фізичними можливостями на першому поверсі поліклінічного відділення РТМО так і необладнаний.

Такі факти свідчать про нераціональне, неефективне використання комунального майна та про порушення пп. 4, 5 п.5 Розділу ІІ Контракту від 29.04.2015 року, укладеного з головним лікарем Новопсковського РТМО, відповідно до якого головним лікарем взято зобов’язання забезпечувати ефективне використання і збереження закріпленого за закладом майна, а також вживати заходи до ефективного використання за призначенням, збереженням майна, закріпленого за закладом на праві оперативного управління.

Комісією було здійснено огляд частини нежитлового приміщення будівлі поліклінічного відділення Новопсковської ЦРЛ, площею 10,4 м², розташованого за адресою: смт. Новопсков, вул. Українська, 101 «А», яке заплановано Новопсковським РТМО для передачі в оренду фізичній особі-підприємцю Гнилицькій Ірині Павлівні з метою ведення господарської діяльності з медичної практики (відповідно до листа Новопсковського РТМО від 17.11.2016 року №2730».

 

З цього приводу слід зауважити, що у районної ради були претензії до розміщення аптеки «Гарант» на першому поверсі, які можна розцінити як боротьбу з особистостями та неугодними владі мешканцями. Ці висновки можна зробити через те, що комісія районної ради не побачила, що перший поверх довгий час займає  магазин у лікувальному корпусі http://slb.org.ua/?p=9109 , який взагалі не сплачує оренду та комунальні послуги, і з ним не має ніякого договору. Кімнату на першому поверсі займає і ФОП Гнилицька І.П., яка до того ж розмістила в орендованому приміщенні лабораторію «Мікротесталаб» медичного діагностичного центру «Анализы». Перечитавши текст акта перевірки, вже видно корупційні діяння, адже вказано, що приміщення «заплановано» Гнилицькій І.П., в той же час приміщення комунальної власності здаються в оренду на конкурсній основі. В приміщенні Новопсковського РТМО працює й фірма «Фармбіотест», про що свідчать постійні об’яви в місцевих газетах, та договору оренди з нею немає. Дійсно, надання приміщень в оренду дуже вигідне. В 2017 році за 9 місяців отримано 33,8 тис. грн . Окрім оренди відшкодовуються також витрати на опалення газом, електроенергію, водопостачання, Лише, чомусь, вивіз твердих побутових відходів не відшкодовується лікарні.

Так для кого наші шановні районні депутати робили цю перевірку? Для себе? Скільки на сьогодні ми маємо збитків за неоформлені приміщення?

 

 

 

Далі.

Текст акта перевірки. «Відповідно до штатного розпису Новопсковського РТМО в структурі Новопсковського РТМО передбачено 3 штатних посади лікаря з ультразвукової діагностики по 0,25 ставки, з них: в рентгенкабінеті (працює за сумісництвом лікар-рентгенолог Онищенко Володимир Іванович), в поліклінічному відділені (працює лікар Мага Володимир Іванович), а також одна вакансія за рахунок спецфонду. В акушерсько-гінекологічному відділенні посада лікаря з ультразвукової діагностики відсутня, незважаючи на наявність відповідного обладнання, а також проходження навчання Нестеренком Олексієм Сергійовичем у 2008 році та у 2014 році атестації в атестаційній комісії при Департаменті охорони здоров’я Луганської обласної державної адміністрації і присвоєння йому другої кваліфікаційної категорії зі спеціальності «Ультразвукова діагностика» (додаток 25).

Зазначений факт свідчить про неефективне використання за призначенням основних засобів та нераціональне використання бюджетних коштів головним лікарем Новопсковського РТМО в частині здійснення витрат на навчання, придбання медичного обладнання з ультразвукової діагностики, а також про необхідність введення посади лікаря з ультразвукової діагностики акушерсько-гінекологічного відділення та бездіяльність головного лікаря  у вирішенні даного питання.  Це свідчить про порушення головним лікарем Новопсковського РТМО пп. 5, 7 п.5 Розділу ІІ  Контракту».

В цьому році за наданим нашій організації штатним розписом знову в акушерсько-гінекологічному відділенні відсутня посада лікаря з ультразвукової діагностики. Щоправда, сума отриманих коштів від платних послуг ультразвукової діагностики в цьому році значно збільшилась і складає близько 12 тис. грн. за 9 місяців проти 6,7 тис. грн. за 2016 рік. В середньому, в місяць сума від надання послуг УЗД складає близько 2 тис. грн. Для надання платних послуг з ультразвукової діагностики передбачено лише 0,25 ставки лікаря в Новопсковській ЦРЛ, в Білолуцькій РЛ такі послуги не надаються.

 

Далі.

Текст акта перевірки. «Стосовно перевірки роботи лікарів, які здійснюють в приміщенні Новопсковського РТМО медичну практику, виявлено наступне:

До районної ради неодноразово надходили та продовжують надходити скарги в усному та письмовому вигляді про надання платних послуг лікарями Новопсковського РТМО з використанням комунального майна, лікарі отримують при цьому власні прибутки та завдають збитки РТМО. Також такі факти висвітлюються в засобах масової інформації та бурхливо обговорюються в мережі інтернет.

В даному випадку головному лікарю Новопсковського РТМО було б доцільно налагодити належний контроль за недопущенням використання комунального майна в особистих цілях медичними працівниками РТМО або розглянути можливість оформлення орендних відносин з лікарями, які мають ліцензію на здійснення медичної практики.

Загальна сума завданих збитків за період з липня 2014 року по грудень 2016 року включно становить – 24 215,39 грн., в т.ч. оплата електроенергії – 14 468,15 грн. (додаток 50 на 11 арк.), оплата природного газу – 9 747,24 грн. (додаток 51 на 3 арк.).

Комісією проведено розрахунки втраченої вигоди Новопсковським РТМО в результаті бездіяльності головного лікаря  РТМО щодо укладення договорів оренди з цими лікарями та отримання орендної плати за користування приміщенням в період з липня 2014 року по грудень 2016 року включно та становить  33 298,19 грн. (додаток 52 на 3 арк.).

Тобто, якщо врахувати і втрачену вигоду, яку могло б отримати Новопсковське РТМО, та витрати на оплату комунальних послуг по даним приміщенням, становить  57 513,58  грн.

Дані факти свідчать про порушення головним лікарем зобов’язань за контрактом, а саме пп. 4, 5 п.5 Розділу ІІ Контракту від 29.04.2015 року, відповідно до яких головним лікарем взято зобов’язання забезпечувати ефективне використання і збереження закріпленого за закладом майна, а також вживати заходи до ефективного використання за призначенням, збереженням майна, закріпленого за закладом».

 

Тут слід сказати, що дійсно деякі лікарі оформили договір оренди приміщень, плата за які складає 500-1 000грн на місяць, плюс компослуги. Ці кроки зробили більш цивілізованими відносини лікар-пацієнт. Але, за нашими опитуваннями громадян продовжують протезувати за кошти пацієнтів неофіційно також лікарі-стоматологи (не протезисти) в Донцівській сільській амбулаторії, Пісківській, Кам’янській. І це добре, що є спеціалісти своєї справи в сільській місцевості. Та, чомусь вони числяться лише лікарями-стоматологами, а не стоматологами-ортопедами. Кошти за свої послуги беруть, але значно менші, ніж в поліклініці. До речі, ніхто не може пояснити, чому видалити зуба у нас в лікарні коштує близько 300 грн. у  штатного стоматолога медичного закладу, а в селах лікарі видаляють зуби в межах 100 грн. При цьому керівництво закладу не пояснює людям, чому люди сплачують за видалений зуб, якщо це не є платною послугою, куди йдуть кошти за видалені зуби жителів району? Чому районна рада зараз мовчить, що майно лікарні використовується неефективно?

А можна було б просто оголосити, що в бюджеті лікарні не передбачено коштів для закупівлі зубного знеболюючого. І для видалення зуба необхідно придбати перчатки, шприц, знеболююче, що робота оплачується заробітною платою з бюджету, а подяка лікарю чи винагорода може бути.

Взагалі, відповідно до постанови Кабінету Міністрів “Про затвердження переліку платних послуг”, стоматологічна допомога може бути у госпрозрахункових кабінетах.  Це потрібно робити в нашій лікарні, адже стоматологія не буде фінансуватись з державного бюджету після реформування, а буде інший спосіб компенсації громадянам витрат на дорогі медичні послуги.

Штатним розкладом (який не змінився з минулого року) заплановано 1 штатна одиниця стоматолога-ортопеда в Новопскові та 3 зубних техніка і 0,5 штатних одиниць стоматолога-ортопеда у Білолуцьку та 1 зубний технік. За 9 місяців цього року за послугу зубопротезування отримано 42,6 тис. грн. Якщо порахувати, то в місяць лікарі-ортопеди та зубні техніки заробляють менше ніж 9 тис. грн. Якщо вартість одного зуба складає близько 300 грн., то це 30 зубних протезів на місяць на увесь район. На заробітну плату 9 тис. грн в місяць дуже мало на всі посади, але ж ці працівники працюють постійно довгі роки! Отже, наші приміщення, опалення й освітлення кабінетів, де проводиться зубне протезування, використовується неефективно.

До речі, в районному бюджеті закладаються кошти на пільгове протезування громадян, проте порядку отримання такої безкоштовної послуги в лікарні не розроблено, а потреба в цій послузі величезна – близько 6 тис. ветеранів праці в районі, інваліди та ветерани війни, афганці, чорнобильці. Ось перелік осіб,  яким за бюджетний кошт проведено протезування у 2017 році : Стрельцов В.А. (1868 грн.), Гребенюк С.П. (1193 грн.), Кравцов В.М. (928 грн.), Філімонова К.О (590 грн.), Філатова А.Д. (417 грн.), Літвінова В.М. (198 грн.), Пилипенко В.Г (172 грн.), Тарасов С.Г. (870 грн.), Ковальова М.О. (826 грн.), Піскун Н.А. (814 грн.), Бахтин К.В. (774 грн.), Чуєнко (678 грн.), Хворостян Г.О. (539 грн.), Кобилев І.А. (528 грн.), Мірошніков М.Г. (361 грн.), Пронька Л.І. (586 грн.), Тараш А.І. (149 грн.), Білоусова Г.Г. (937 грн.), Дугін П. (1713 грн.), Ковальов І.А. (1596 грн.), Теслюк В. (505 грн.), Гребенюк К. (460 грн.). Ось посилання на портал відкритих даних https://spending.gov.ua/web/guest/transaction, де можна отримати цю інформацію. Уважно перегляньте прізвища та з нагоди запитайте у них, яким чином вони отримали безкоштовне лікування.

 

 

Далі.

Текст акта перевірки. «Стосовно перевірки платних послуг, які надаються Новопсковським РТМО виявлено наступне»:

Платні послуги в Новопсковському РТМО надаються згідно розпоряджень голови Луганської обласної державної адміністрації від 06.06.2014 року №286 «Про внесення змін до тарифів на платні послуги, що надаються Новопсковським районним територіальним медичним об’єднанням», від 03.12.2013р. №2046 «Про затвердження тарифів на платні послуги із зубного протезування, що надаються Новопсковським районним територіальним медичним об’єднанням» (додаток 87 на 4 арк). Розрахунок вартості послуг з охорони здоров’я затверджено головним лікарем Новопсковського РТМО  01.12.2014 року (додаток 88 на 5 арк.).

На 2016 рік кошторисом спеціального фонду Новопсковського РТМО  заплановані платні послуги в сумі 347 000 грн., фактично надійшло коштів – 339 092,87 грн., що становить 97,7% від запланованих надходжень на 2016 рік.

Одним з джерел надходжень спеціального фонду затвердженим в кошторисі спеціального фонду Новопсковського РТМО на 2016 рік, є надходження плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями, зокрема:

1. Обов’язкові попередні профілактичні медичні огляди  (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленнями органів державної служби зайнятості) і періодичні профілактичні медичні огляди працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці, або таких, де є потреба в професійному доборі, та працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб
2. Обов’язковий попередній (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленнями органів державної служби зайнятості) та періодичний профілактичний наркологічний огляд для працівників окремих професій
3. Обов’язковий попередній наркологічний огляд для отримання посвідчення водія транспортних засобів (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленнями органів державної служби зайнятості)
4. Обов’язковий періодичний профілактичний наркологічний огляд водіїв транспортних засобів
5. Наркологічний огляд для отримання дозволу на право отримання і носіння зброї громадянами
6. Психіатричний огляд для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами
7 Обов’язковий попередній психіатричний огляд для отримання посвідчення водія транспортних засобів (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленням органів державної служби зайнятості)
8 Обов’язковий періодичний психіатричний огляд водіїв транспортних засобів
9 Обов’язковий попередній (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленням органів державної служби зайнятості) та періодичний психіатричний огляд для працівників певних категорій
10 Попередній медичний огляд кандидатів у водії транспортних засобів (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленням органів державної служби зайнятості). За наявності в особи, яка проходить медичний огляд, довідки (відмітки) щодо групи крові та резус-фактора, вартість тарифу зменшується на 14,43 грн без ПДВ
11 Періодичний медичний огляд  водіїв транспортних засобів
12 Медичний огляд для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами
13 Щозмінний передрейсовий медичний огляд водіїв транспортних засобів за договорами на медичне обслуговування із суб’єктами господарювання
14 Оздоровчий масаж з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров’я дорослого населення
15 Операції штучного переривання вагітності у стаціонарі (до 12 тижнів вагітності), крім абортів за медичними і соціальними показаннями, без проведення анестезії і вартості медикаментів
16 Операції штучного переривання вагітності у стаціонарі (до 12 тижнів вагітності), крім абортів за медичними і соціальними показаннями, з проведенням анестезії і без вартості медикаментів
17 Діагностичні послуги за зверненнями громадян, що надаються без направлення лікарів
18 Зубне протезування

 

А також плата за оренду майна бюджетних установ та надходження від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого).

 

За 2014-2016- 2017  роки  надійшло коштів від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями (додаток 89 на 3 арк.). у т.ч.:

 

№ з/п Найменування платних послуг 2014 рік 2015 рік 2016 2017

За 9 міс

1 2 3 4 5 6
1 Обов’язкові попередні профілактичні медичні огляди  (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленнями органів державної служби зайнятості) і періодичні профілактичні медичні огляди працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці, або таких, де є потреба в професійному доборі, та працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб

 

122784,53 98194,60 107112,68 уточнюється
2 Попередній медичний огляд кандидатів у водії транспортних засобів

Періодичний медичний огляд  водіїв транспортних засобів

 

56669,16 53379,72 44095,82  
  Бланк   102,46 3453  
3 -Обов’язковий попередній наркологічний огляд для отримання посвідчення водія транспортних засобів (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленнями органів державної служби зайнятості),

-Обов’язковий періодичний профілактичний наркологічний огляд водіїв транспортних засобів

– Наркологічний огляд для отримання дозволу на право отримання і носіння зброї громадянами

 

34118,55 48884,69 41153,11  
  Сертифікат   566,06 6819,33  
4 -Обов’язковий попередній психіатричний огляд для отримання посвідчення водія транспортних засобів (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленням органів державної служби зайнятості)

-Обов’язковий періодичний психіатричний огляд водіїв транспортних засобів

-Психіатричний огляд для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами

 

13289,31 17616,51 10671,1  
  Сертифікат

 

  727,30 5884,79  
1 2 3 4 5  
5 Щозмінний передрейсовий медичний огляд водіїв транспортних засобів за договорами на медичне обслуговування із суб’єктами господарювання 2748,90 3304,80 4161,60  
6 Зубне протезування 74700,66 68181,24 58099,96 42682
7 Операції штучного переривання вагітності у стаціонарі (до 12 тижнів вагітності), крім абортів за медичними і соціальними показаннями, без проведення анестезії і вартості медикаментів 1159,36 0,00 377,06  
8 Медичний огляд для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами 8524,82 31887,80 10525,34  
  Сертифікат     862,78  
9 УЗД 4316,40 3972,00 6700,92 12173
  Всього 318311,69 326817,18 299917,49 -17019,90 (сертифікат)  
10 Оренда 17183,77 29313,31 34613,42 33807
11 Реалізація майна 3103,97 260,00 1543  
12 Інші (приготування їжі ТЦСО, сертифікати) 20813,55 19975,93 20038,86 34000
  РАЗОМ 359412,98 376366,42 339092,87 274643

З перелічених платних послуг відповідно до наданої інформації Новопсковським РТМО не надавались з 2015 року по листопад 2016 року операції штучного переривання вагітності у стаціонарі (до 12 тижнів вагітності), крім абортів за медичними і соціальними показаннями, без проведення анестезії, та оздоровчий масаж з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров’я дорослого населення у 2015-2016 роках.

При перевірці надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень, встановлено, що благодійні  внески надходять на розрахунковий рахунок установи. У 2015 році ця сума становить 13 704 грн.,  за 2016 рік – 22 403 грн. На кошти, отримані від благодійних внесків, у 2016 році придбано дві пральні машини на загальну суму 19 730 грн.

При перевірці списання матеріалів Новопсковським РТМО виявлено, що лише інфекційне та неврологічне відділення надають накладні в бухгалтерію Новопсковського РТМО для подальшого оприбуткування матеріалів, які закуплені відділеннями на кошти, що надходять у відділення від хворого, якого направлено на стаціонарне лікування. Надходження відображаються у бухгалтерському обліку Новопсковського РТМО та у фінансовій звітності, як отримані кошти  від благодійних внесків, грантів та дарунків».

Як бачимо, сума, яка надійшла на спецрахунок Новопсковського РТМО, складає за 9 місяців 274 643 грн., і очікується, що вона буде на рівні минулих років. Відповідно до бюджету Новопсковського району на 2018 рік планується отримати 356 тис. грн власних надходжень на спецрахунок лікарні. Отже, сума, яку заробляє лікарня, не змінюється вже 5 років. Так в чому були претензії до головного лікаря Маги С.С.?

Як повідомив заступник головного лікаря, що операцій штучного переривання вагітності в цьому році проведено близько 30, і вартість такої операції близько 80 грн.

Коштів від проведення масажів в цьому році знову не надходило.

Коштів від проведених медичних оглядів надійшло за 9 місяців 180,3 тис. грн. Якщо взяти до уваги, що середній розмір медогляду складає близько 100 грн., то медогляди пройшло 1 800 осіб. Багато це чи мало? Медичні огляди повинні проходити медики, педагоги, працівники шкіл та дитсадків, працівники закладів культури, санаторіїв, спортивних закладів, працівники готелів, кухонь, перукарі, манікюрники, працівники ветмедицини, соціальні працівники, продавці продовольчих товарів, м’яса та молокопродуктів, водії, власники зброї та ін. Дуже багато зараз людей виїжджають на заробітки та обслуговують людей, де теж вимагається надання медичної довідки. Чи всі ці люди, які нас обслуговують, мають так звані санітарні книжки? А ми ж хочемо розвивати туризм в нашому районі, тож треба слідкувати за цими вимогами щодо нерозповсюдження хвороб, контролю за станом здоров’я працівників, тим більше, що в районі багато громадян, які прибувають з окупованих територій. Є законодавча можливість встановити платну послугу – видачі бланків особистої книжки, історії хвороби, те, що й так роблять лікарі, а можна за це отримати певні кошти для розвитку та оснащення лікарні. Є потреба в послузі корекції зору, слуховому протезуванні.

Надавати лабораторні послуги можна вже зараз, та наскільки вони якісні та достовірні в нашій лікарні, чи є відповідне обладнання? Адже дослідження крові – досить затребувана та високооплачувана процедура. Та наші лікарі не зовсім довіряють лабораторним дослідженням лікарняної лабораторії, направляють людей в приватні, отже втрачаємо можливості заробітку для своїх працівників, надаючи можливість працювати приватним лабораторіям.

 

Нагадуємо, що згідно Календарного плану проведення реформ, встановленого МОЗ України  :

  • 2019 рік — початок реформи на рівні спеціалізованої допомоги (лікарі-спеціалісти);
  • 2020 рік — початок реформи на рівні високоспеціалізованої допомоги (стаціонарне лікування в лікарнях).

Отже є час для удосконалення роботи, пошуку нових доходів та можливостей .

 

Ось перелік районних депутатів та посадових осіб, які проводили перевірку нашої лікарні.  Запитайте в них при зустрічі, які цілі вони переслідували під час проведення перевірки?

Комісія з перевірки Новопсковського районного територіального медичного об’єднання, створена відповідно до розпорядження голови Новопсковської районної ради від 21.11.2016 року №136 (далі – Комісія) у складі:

Літвінової О. П.,- голови комісії, заступника голови районної ради;

Чугая Е. Л.,- заступника голови комісії, голови постійної комісії районної ради з питань соціального захисту населення, охорони здоров’я, освіти, культури, молоді та спорту;

та членів комісії:

Кропивцева Ю. С. – голови постійної комісії районної ради з питань економічного і соціального розвитку, бюджету та фінансів;
Соловйова В. Б. – голови постійної комісії районної ради з питань регламенту, депутатської діяльності та місцевого самоврядування;
Нестеренка А. В. – члена постійної комісії районної ради з питань економічного і соціального розвитку, бюджету та фінансів;
Старцева М. С. – члена постійної комісії районної ради з питань комунальної власності та використання природних ресурсів;
Чертової О. М. – керуючого справами виконавчого апарату районної ради;
Денисенко О. С. – начальника відділу з питань комунальної власності і будівництва виконавчого апарату районної ради;
Солонини В. І. – начальника відділу юридичного і кадрового забезпечення виконавчого апарату районної ради;
Птушко О. М. – начальника фінансово-господарського відділу, головного бухгалтера виконавчого апарату районної ради;
Літвінової С. М. – головного спеціаліста відділу з питань бюджету, планування, інвестиційної політики та організаційної роботи виконавчого апарату районної ради;
Заволодько Р. О. – головного спеціаліста відділу юридичного і кадрового забезпечення виконавчого апарату районної ради;
Великохатського Д. Л. – начальника Новопсковського районного бюро технічної інвентаризації (за згодою);
Шпака Я. М. – страхового експерта з охорони праці відділу профілактики виробничого травматизму відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Старобільському районі Луганської області (за згодою);
Потапенко Н. П. – головного спеціаліста бюджетного відділу управління фінансів Новопсковської РДА (за згодою)

 

 

З повагою, ГО «Моя Новопсковщина»

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *